„JUMI. Twórz niezwykłe chwile”
Marka JUMI została stworzona z pasji do urządzania pięknych i estetycznych wnętrz. Działalność i sprzedaż dekoracji rozpoczęliśmy już w 1985 roku. Wszystko za sprawą rodziny Michalskich, która między innymi działalnościami zajmowała się produkcją łańcuchów choinkowych wykonanych z folii metalizowanej. Z biegiem lat pasja do dekoracji i aranżacji wnętrz nabierała na sile. Do oferty wprowadziliśmy wiele nowych produktów i z roku na rok nasza oferta stawała się coraz bardziej obszerna i zróżnicowana.W 1995 roku udało nam się osiągnąć kolejny sukces. Zaczęliśmy importować towar ze Stanów Zjednoczonych oraz z Chin. Relacja z chińskimi przedsiębiorstwami zaowocowała sprowadzaniem i sprzedażą różnorodnych ozdób z folii metalizowanej, od której zaczynaliśmy naszą przygodę z dekoracjami. Dla JUMI był to zdecydowanie krok milowy w jej rozwoju.Postawiliśmy na najwyższą jakość i już w 1998 roku zaprojektowaliśmy autorską maszynę do produkcji grubych łańcuchów choinkowych. Należy pamiętać o pomysłodawcy tego projektu - Panu Marku Bigoszewskim, który pełnił i pełni do dziś funkcję wiceprezesa firmy. Prototyp sprawdzał się doskonale i nasze marzenie o tworzeniu najlepszych jakościowo łańcuchów na rynku ziściło się. Na przełomie lat 1990-2000 zapoczątkowaliśmy współpracę z siecią sklepów E. Leclerc, oraz podjęliśmy rozmowy z innymi dużymi klientami takimi jak Biedronka, Leroy Merlin czy Castorama. Działania te pozwoliły nam na spełnienie marzenia i założenie znanej Wam spółki JUMI Sp. z o.o. Dzięki ciężkiej pracy wielu wspaniałych ludzi, pełnemu poświeceniu zespołu oraz determinacjiwłaścicieli nasza firma rozwijała się bardzo prężnie. Stworzyliśmy nowe pomieszczenia magazynowe i nasz własny budynek biurowy, do którego przenieśliśmy firmę.Dziś bezustannie monitorujemy i analizujemy kierunki światowych stylów aranżacji przestrzennej, wyjeżdżamy na targi międzynarodowe organizowane w Polsce i za granicą oraz codziennie kontaktujemy się z naszym biurem i fabrykami w Chinach. Dzięki temu też możemy poszerzać naszą działalność, a tym samym wzbogacać ofertę. JUMI można określić trzema kluczowymi słowami: jakość, dostępność i radość. To trzy filary, dzięki którym zapracowaliśmy na naszą renomę.